Tawaran Pakej 2015

pakej2015Assalammualaikum dan salam sejahtera…

Bagi memudah cara dan tidak menghampakan sesiapa, posting ini harap berkesan. Saya ingin memohon maaf terlebih dahulu, kepada bakal-bakal pengantin yang melayari blog saya ini dan yang bertanya tentang Pakej Perkahwinan. Saya terpaksa menolak tawaran bagi perkhidmatan jurugambar perkahwinan yang melibatkan Majlis Nikah pada hari bekerja.

Saya hanya jurugambar separuh masa @ freelance sahaja. Saya masih terikat dengan kerja hakiki di pejabat. Atas beberapa sebab peribadi… saya terpaksa! Saya percaya rezki yang Allah kurniakan pada saya dan Alhamdulillah ianya mencukupi. Sekali lagi saya mohon maaf. Terima kasih pada semua yang memberi sokongan dan galakkan.

Tetapi mana-mana yang masih berminat dengan khidmat saya untuk merakamkan hari-hari bahagia seperti  Majlis Pertunangan, Majlis Resepsi, Majlis Aqiqah & cukur jambul, sambutan Harilahir dan sebagainya yang tidak melibatkan pada hari bekerja maka saya masih boleh ditawarkan untuk memberi khidmat pada semua.

mysign
Photographer
+6019.263.3206
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

