Majlis Pernikahan: Nazri & Hafeedza (11.03.2011)

Majlis pernikahan member sekerja aku, Nazri yang berlangsung di Kuala Terengganu. Kali ni jauh juga la aku mengembara sebagai seorang photographer. Bagus juga kan, dapat tengok negeri orang dan sambil-sambil tu bawa keluarga melancong sama. Tapi sepanjang perjalanan aku ke sana hujan menemani ku, hinggalah nak ambil gambar outdoor pada hari berikutnya pun masih hujan juga.

Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar… kepada Nazri dan isteri, selamat pengantin baru ek! Semoga berkekalan kasih-sayang dan dikurniakan cahaya mata yang ramai.🙂

Ok la, layan dulu gambar-gambar masa pernikahan mereka berdua. Nanti aku up pula kisah majlis persandingan mereka ek… TQ kerana sudi melawat blog saya.

* Ayah kepada ex-client aku, Rabiha telah meninggal dunia pada minggu lepas. Takziah buat mereka sekeluarga. Semoga roh arwah dikasihi Allah swt.

* Simpati juga pada mangsa-mangsa Tsunami di Jepun baru-baru ni… Sesungguhnya semua itu adalah peringatan dan ujian dari-Nya. Semoga kita dirahmati oleh-Nya.

Photographer
+6019.263.3206
This entry was posted in Perkahwinan. Bookmark the permalink.

2 Responses to Majlis Pernikahan: Nazri & Hafeedza (11.03.2011)

  1. awe says:

    Salam, wahhhh…..dah sampai ganu ambik gambar. Kira pekej la tu. Apa-pun gambar dah makin cun….jeles aku.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s