Outdoor : Izzati & Shahril

Salam, semua! Dalam diam-diam dah hampir setahun gak aku menceburi bidang fotografi ni dan banyak juga yang aku belajar tapi masih sedikit yang dapat aku praktiskan. Setiap job wedding yang aku amik, pasti ada benda baru yang akan kita pelajari. Tak kurang juga ada sesuatu yang aku rasa ada kekurangan/kelemahan. Apapun, aku akan cuba beri yang terbaik untuk setiap client aku.

Kali ni aku upload sesi outdoor untuk Izzati & Shahril. Lokasi di sekitar Bandar Parklands, Taman Botanic, Dong Zen Temple, Jenjarom dan di Pulay Carey. Ok la, layan dulu gambau-gambau dia orang ni. Thanks to Mr Zik sebab sudi ikut aku pada hari langsung di rumah perempuan.

Terima kasih kerana sudi melawat blog aku yang tak seberapa ni.🙂

Photographer
+60 019 263 3206
This entry was posted in Jurugambar Perkahwinan, Perkahwinan. Bookmark the permalink.

2 Responses to Outdoor : Izzati & Shahril

  1. awe says:

    Salam Bro, wahhhh..meriahnya outdoor. Banyak tempat leh cover. Aku pilih gambar no 3 kat atas. Cayalah Man. Rugi aku tak dapat follow ari tu.

Leave a Reply

