Family Portraiture

Salam, ini adalah entry pertama bagi tahun 2010. Aku mulakan dengan Family Portraiture dan OP kali ini adalah member aku Awe so aku temankan dia je dan belajar sikit2 apa yg aku tak tau serta dapat gak bekenalan dengan member dia Cot.

Bukan senang nak buat Family Portraiture ni, kalau dapat budak2 yg ok senang je job tu berjalan lancar. Kalau tak mmg susah sikit ar. Masa tu la skill kebapaan dan kebudak2 kan semua keluar.. hihihi😀 seronok gak masa tu dgn kerenah anak yang comei dan ponat pun ilang kejap ar.

Ok la, tatap la gambau2 ni…😛 Selamat Tahun Baru 2010 dan Salam Maal Hijrah 1431… Lepas ni blog aku bukan saja pasal job yg aku amik tapi aku akan masukkan semua perkara yang mana aku rasa ok.

Behind the scene…

Kepada pasangan di atas memang sporting dan selamat menimang cahaya mata kedua serta berbahagia ke akhir hayat.😀

p/s: Awe… Tq, bro bagi aku join ko masa tu. Thanks!

This entry was posted in Family Portrait. Bookmark the permalink.

4 Responses to Family Portraiture

  1. zakuanhasan says:

    Gambar ketiga kat lorong tu memang best moment dia man…thanks sudi temankan kau ari tu…..

    D90 memang tak mengecewakan….kipidup Man…lepas ni ko pulok ‘tembak’ sambil meniarap k…

  2. wawa says:

    keke..gmbo dah cntik tp model pompuan buat spoil la..almk gemuknye aku…huhu..
    lps lhir ank ke2 pstikan korg ade mase shoot gmbo fmily aku lg yer..jgn serik plak..aknku pstikn aku slim wktu tuh..ngehngeh..papepn tq smua..

    • Azman says:

      Tq, singgah Pn Wawa… Insya-Allah kalau dijemput saya akan hadir. Mana ada nampak gemuk ok jer tu. anyway thanks ye.😀

Leave a Reply

