Trial : Sunset

Salam, Selamat Hari Raya AidilAdha kepada smua umat islam diseluruh dunia. Meriah gak sambutan di Malaysia ni walaupun sesetengah tempat dilanda banjir dan sebagainya. Masih sempat jua untuk kita melakukan ibadah korban. Gambau sekitar hari raya korban tak sempat nak amik…(🙂 sibuk melapah daging).

Aku sempat amik beberapa gambau diwaktu senja sbg proses pembelajaran aku dalam memahami teknik DSLR. Okla, tgk je la… n komen please at least dapat gak saya memperbetulkan apa yang salah. TQ n Enjooyyy!

Ok, gambau yang kat bawah ni actually aku amik masa pagi dalam jam 6.45 – 8.00 pagi. So bukan sunset la…😀

Hmm… mesti best kan kalau ada wide lens, setakat ni aku guna kit lens je 18 – 105 mm… (Adui ai, minggu ni ada job wedding kat Hulu Langat… berdebau-debau ni, mcm aku lak yang nak kahwin.😛)

Sila mampir ke laman Flickr saya untuk lebih gambau.. ye! TQ

This entry was posted in Tips dan Tutorial. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

