Majlis Pernikahan : Imah & Adi (07.08.09)

Salam, hihihiii! Saja je try amik gambau kat umah kawan adik ipar ni… Walaupun bukan OP bertugas tapi terasa gak cabaran untuk snap beberapa keping gambau yang menarik bagi saya… dengan kawasan rumah yang agak sederhana luas dan kawasan pelamin yang terhad untuk beberapa orang je. Masa tu tgk gak OP yang bertugas nampak macam ‘otai’ tp mmg respek ar.. kat leher dia je ada dua bijik DSLR dan satu kamera kompak juga digunakan… mmg ‘otai’.

So tgk ar beberapa snapshots yang saya ambil ni… Enjoyyy!

DSC_0245

DSC_0215

DSC_0214

DSC_0221

DSC_0225

This entry was posted in Perkahwinan. Bookmark the permalink.

2 Responses to Majlis Pernikahan : Imah & Adi (07.08.09)

  1. awe says:

    Salam bro..jeles aku tengok D90 ko tu..ishh..ishh kalu aku ada duit memang aku dah angkat…gambau ko..ok gak bro..tapi aku yg tak berape reti ni tengok dia punya brigth n contast kena cerahkan sikit…x pe sama2 kita belajar…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s